2010 m. vasario 24 d., trečiadienis

Iš beprotiškai fantastiškų serijos: Obuolių pyragas! yum yum...

Istorija kartojasi kaip ir su visiškai išsitaškiusiais obuoliais (jabaliais) :] taigi stovėjo jie vargšiukai tokie gelsvi, nė trupučio neparaudę ir neraustantys, bet še tau pradėjo vysti... vėl... ir prisiminiau savo sostinės lysvę ant palangės su pipirinėm ir rozmarinais ir levandom. o dar besikalantys svogūno laiškeliai... ech... kodėl jie tokie nejudrūs... 
Pyyyragas. Vienas iš skaniausių kada nors gyvenime valgytų obuolių pyragų, iš viso šita savaitė tokia sklidina obuoliais, kad pvz šiandien valgiau obuolių štriudelį Itališkos kepyklos :) greitu metu skaičiuosi ant pirštukų ko dar ten neragavau, o kai pirštai baigsis garsiai sušuksiu YES! tuomet išmokus visus pavadinimus teks šokti laimės šokį. et... Obuolinis pyragas, kritiškai įvertintas perskaičius receptą, bet tirpdamas burnoje pakylėjęs į aukštumas. Ir pats pakilęs į top'ų top'ą :] Ir štai radau aš jį tokiam vertingam leidiny kaip "Virtuvė Nuo...Iki..." Nr.3(11) ir daugiau neketinu paleisti niekada! Nei pirmas nei paskutinis receptas iš ten, juk kaip kitaip gali būti, kai žurnalo laukiu kaip vaikas saldainio ir tada jį godžiai skaitau iki paskutinės eilutės ir taškas.
 
Smalsiai žvilgtelime ko gi reikia: 
3 kiaušinių
9v.š. pieno
9v.š. aliejaus (aš naudojau sviestą)
9v.š. cukraus
9 kupini š. miltų (pusę a.r maišyti su rupiais)
1a.š. kepimo miltelių
1a.š. gesintos sodos ( aš dėjau pusę a.š.)
5-6 obuoliai, be jokių abejonių man tik antaniniai!!!
1 bananas (čia jau mano fantazijos vaisius) 
1v.š. cinamono, 2v.š.cukraus.

Suplakame kiaušinius su pienu, cukrumi ir aliejumi (išnaudojam poną mikserį!) tada įmaišom miltus, sumaišytus su kepimo milteliais ir gesinta soda. Tešla turi būti kefyyyro tirštumo. tekšt tekšt... Kepimo formą būtinai patepam sviestu (ko aš nepadariau ir po to labai gailėjausi) ir vietoj įprastų džiūvėsėlių pabarstom kviečių sėlenėlėmis. Supilam tešlą į formą. Tada nulupam obuolius, aš dalį obuolių palikau su odele, ir supjaustome stambiomis skiltelėmis, nepamirštame banano! Skandiname obuolių skilteles-bananų riekeles tešloje ir viršų pabarstom cukraus ir cinamono derinuku. Ir štai po 35-40 min., kepant 180 C tempertūroje ištraukiam didyydelį, nuostabų pyragą, kurio užteks man, Tau ir dar keletui žmonių palepinti ;] Niam niam...
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą