2010 m. kovo 30 d., antradienis

Smoothie istorija

Viena diena... kiek daug gali nutikti dramoje per vieną dieną, o gyvenime?... tas pats? mes aktoriai be diplomo? kiek dūžtančių svajonių apeiname, nesustojame, bėgame... kol galvoj tuščia, o viduj verda, kunkuliuoja lava ugnikalnio krateryje. Ar per daug aš prašau? tik šokį! tarsi pūgą,  lyg paukštį, lyg šūvį...
O gal kas dalina nuoširdumą, tik šiek tiek tyro nekomercinio juoko ir šypsnio skaidraus skaidraus?  sulauksi... Tik žmogus turi unikalią savybę kurti, bet kartu jam buvo duota ir griovimas, griauti, naikinti, užvaldyti, parodyti galią prieš benamį šunį, kuris prašo tik truputėlio užuojautos.
O taip, įvertinau! kai jau nebeturiu, mano rankos tuščios ir nuolatos skambantis kodėl, dramatiška, bet sauja trešnių buvo tikra, pradžių pradžia, ėjimo į nežinią, brovimasis pro tirštą rūką, pilant lietui, šiltam... Ir tik spalvoti sapnai. Aš kaip ir tu, savo liūdesio skonį jaučiu...

 Smoothie by Beata:
1l  kefyro
1 puodelis pieno (mano priedėlis)
2 šaldyti bananai (supjaustyti riekelėmis)
3 kupinos saujos juodųjų serbentų (bet kokios uogelės)
2-3 v.š. cukraus
žiupsnelis vanilinio cukraus

Gaunasi kažkur apie 1,5l gėrimėlio, gal daugiau net. Receptas toks nuostabus tuo, kad lengviau negali būti. Viską sumetame į blenderį ir paspaudžiame mygtuką. Be to galima žaisti su skoniais. Kai pas mane trumpai viešnagei buvo užsukusi boružėlė, o tai buvo laiko mastu ne taip jau ir seniai, bet atrodo amžiai, tai kefyrą atstojo home made yoghurt, šlakelis pieno, braškių ir juodųjų serbentų atsargos ir susitikimo džiugesys! 

2 komentarai:

  1. hey, hey.o boruzele, lyg ir identifikuoju save..smagu.
    eisiu tuoj gaminti karsto sokolado.pirma diena namie.
    ar ir ka nors idet noriu.
    o pamirsau kad fotiko nera.mhmm..is ko cia paiimt?
    kazkas ivyks gero kad ji gausiu .nezianu kaip.

    AtsakytiPanaikinti
  2. derėtų, derėtų! aš jau seniai laukiu kada čia užderės :)

    AtsakytiPanaikinti